Wednesday, October 19, 2016

4h Forex

Komplekse handel stelsel 4 (Trend handel met EMAS) Deur Edward Revy op 18 Mei 2007 - 09:06. Trading strategie opstel: Duur: 1 dag, 1 uur of 30 min. Geldeenheid paar: enige. Aanwysers: 80 EMO 21 EMO 13 EMO 5 EMO 3 EMO RSI (21) 80 EMO stel groot tendens rigting. Wanneer mark ambagte bo 80 EMO uptrend, teenoorgestelde vir verslechtering neiging. 21 EMO en 13 EMO gee 'n huidige tendens rigting. Terwyl 13 EMO bly bo 21 EMO uptrend, teenoorgestelde vir verslechtering neiging. RSI (21) bo 50 punte dui op 'n uptrend, onder verslechtering neiging. Inskrywings gemaak aan 'n kruis van 3 en 5 EMO in die rigting van 'n tendens: Koop wanneer 3 EMO kruisies 5 EMO opwaartse in 'n uptrend mark en beide 3 en 5 EMO steek 'n kanaal van 13 en 21 EMO EN RSI is bo 50, en die prys is hoër as 80 EMO. Entry met Sell einde toe 3 EMO kruisies 5 EMO afwaartse in 'n verslechtering neiging mark en beide 3 en 5 EMO oor die 13 en 21 EMO EN RSI is onder 50, en die prys is laer as 80 EMO. Let daarop dat addisionele inskrywings is moontlik wanneer 3 en 5 EMO kruis terug en dan kort ná 'n sein kruis weer te maak. Kennis dat wanneer ons die sein te kry om ons te gaan altyd wag vir die huidige prys bar te sluit en dan eers (indien toestande skip nie verander) - maak 'n posisie. Uitgang reëls: wanneer 13 EMO kruisies 21 EMO terug. Hou 'n ogie oor 80 EMO, ook kyk RSI 21 tot 50 punt merk weer steek - beide sal stel onmiddellike uitgange. P. s. Vir meer konserwatiewe handel neem posisies wat nie weerspreek met 80 EMO s tendens voorstel. Gelukkig forex forex strategie 10 (H4 Bollinger Band Strategie) Deur Gebruiker op 24 Desember 2007 - 04:09. Huidige strategie is voorgelê deur Joe Chalhoub. Dankie Joe, en gelukkig handel vir almal H4 Bollinger Band Strategie gereedskap. Bollinger Bands (20) tydraamwerk. H4 Geld. ALLE Hierdie strategie is baie eenvoudig en ek gebruik dit om geleenthede op te spoor en dit is baie goed. As jy 'n H4 EUR / JPY grafiek oop en jy die Bollinger Bands voeg (20) aanwyser, as jy die grafiek waarneem sal jy sien dat die bande is eenvoudig n weerstand en ondersteuning. Die boonste band is n weerstand en die Laer Band is 'n ondersteuning. As jy aandag gee aan die grafiek sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak laat ons sê die boonste band en sluit daaronder (nie bo) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band tik ek 'n Kort handel met teiken 100 pitte of totdat dit raak die Laer Band. Dieselfde ding wanneer dit raak die onderste band en die kers sluit bo dit, en die volgende kers maak bo die vorige Laer Band dan gaan ek lank met 'Doel boonste band of 100 pitte. Jy kan hierdie strategie te ontwikkel soos ek gedoen het, en jy kan 'n baie gebaat het ek meer as 800 pitte vandeesmaand. Jy kan my webwerf te gaan vir enige verdere hulp rpchost. As jy dink dat in hierdie tegniek en onderhou die grafiek Ek is seker jy sal hierdie strategie vinnig ontwikkel en 99 wen ambagte. Sterkte. Joe Chalhoub H4 Bollinger Band Strategie (Deel II) gereedskap. Bollinger Band (20) tydraamwerk. H4 Geld. Enige van hierdie strategie is 'n voortsetting van die vorige strategie Ek voor voorgelê (forex strategie 22). Hierdie strategie is baie eenvoudig, en jy kan meer besonderhede by Rpchost forex forum vind. Eerste open 'n geldeenheid (per voorbeeld euro / dollar) en H4 tydraamwerk, reik geskik breaklines van die Bollinger groep (visuele voorbeelde is op rpchost forex forum), nou wag tot 'n kers breek die breeklyn. Dit breek is nie 'n handels-sein moet ons 'n ekstra bevestiging het, hier kom die rol van die Bollinger band. kyk na die Bollinger groep boonste en onderste, as hulle albei oop wat beteken boonste band is aan die laer band is af, dan is dit 'n confimation van 'n handelsmerk. Geskep deur Thomas op 24 Desember 2007 - 14:26. Ek wonder iets oor wat jy gesê. (Rt sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak laat ons sê die boonste band en sluit onder dit (nie bo dit) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan het ek 'n Kort handel betree met die doel 100 pitte of totdat dit raak die onderste band.) Ek verstaan ​​nie deur af dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan 'n Kort handel met die doel betree ek. Wat is jou bedoeling met open onder die vorige groep Wat gebeur as die prys bo die boonste band sluit en dan kom dit terug in die band. Is dit 'n aanwyser vir toetrede tot 'n kort handel Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:12. Geagte Ele, ek posvry seine op my site, besoek hierdie skakel rpchost /FreeSignals. aspx. net registreer en dan aan te meld by die gratis seine. As jy wil om die volle voordeel te trek uit my seine 'n lid by hierdie skakel. rpchost /RegisterContent. aspx Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:29. Ek sal dit weer te verduidelik, ek sal die EURJPY geldeenheid oop op H4 tydraamwerk. Nou sien ek 'n kers raak die boonste band van die prys is bo dit gaan dan daaronder, ek wag tot hierdie 4 uur kers klaar is, as dit (1- sluit onder die boonste band en dit didn t breek dit. 2- OF As dit maak bo die upperband en sluit onder dit), so ek kyk na die boonste band is n weerstand en ek kort op die huidige sluitingsdatum kers, sal my Target die Laer band of 100 pitte wees. Dit is eenvoudig. Hierdie tegniek is die basis van my strategie, seker ek gebruik andere daarmee 'n handel te bevestig, en dit is baie sterk, jy kan sy prestasie op my webwerf te sien. rpchost Sterkte Thomas Deur Gift op 26 Desember 2007 - 13:40. Geagte Joe, dankie vir die deel van jou idees met ons. Wat gebeur as die prys breek die boonste band en gaan voort opwaarts is dit 'n lang sein Beste wense, Gift Geskep deur Joe op 27 Desember 2007 - 07:36. Nie nodig dit is nie 'n beperking as dit breek die boonste band sal daar dalk bly die volgende kers dit sal colse daaronder of miskien is dit sal voortgaan om as EURJPY nou doen, wat ek doen is die volgende: Kom ons sê dat die prys raak die onderste band en dit sluit bo dit ok. dan sal ek lank met die doel die boonste band, so as die prys styg en raak die boonste band Ek sal nie direk verlaat Ek sal wag totdat die 4 uur kers word gevorm en as ek sien dit sluit onder die onderste band wat ek sal verlaat immediatelly, as dit bo dit sluit ek sal die volgende kers wag indien die volgende kers sluit onder die boonste band Ek sal verlaat as dit bly bo dit sal ek dit behou. As jy die grafiek waarneem baie goed jy sal 'n baie van die dinge wat ontdek, wil ek jou aanmoedig om goed te fokus op dit. Deur Gebruiker op 29 Desember 2007 - 16:56. Ek besoek jou webwerf en opgemerk iets op die gepos resultate. Jy wys jou inskrywing en teiken limiet en S / L maar jou limiet is veel kleiner as jou SL. Basies wat jy bereid is om te waag sê 50 pitte van verlies tot 35 pitte van wins te verkry. Isnt hierdie 'n baie afskuwelike risiko / wins verhouding meeste handelaars beveel 'n 2: 1 of 3: 1 wins / risiko verhouding. FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie 4H Box Breakout (hoofsaaklik ontwikkel vir die geldeenheid paar GBPJPY en handel is uitgevoer op die reeks H4) is baie, baie maklik om te gebruik en in staat is om handelaars verdien 'n gemiddeld van ongeveer 1000 punte per maand, maar dit is slegs gebaseer is op die plot Hoewel forex strategie 4H Box tempo en is ontwerp vir die geldeenheid paar GBPJPY, maar dit is moontlik om aan te pas en onder ander munt pare. En so begin om te trek 'n blou streek). Vir voorbeelde, sien die prentjie (vir 'n groter beeld sal oopmaak in 'n nuwe venster): Algemene Besigheid Strategie Forex 4H Box Breakout: Ons wag vir closur e van die eerste 4-uur kers na die opening van die nuwe week. Bloot te stel hangende bestellings by die horisontale vlak boks 10.8 punte Of ontdek 'n winskoop vir die aankoop van die verdeling van die nuutgestigte weeklikse box up. Of maak die transaksie na die uiteensetting van nuutgestigte weeklikse af verkoop. Veiligheid keerverlies moet aan die teenoorgestelde kant van die boks 10-20 punte geïnstalleer. Take-wins het verskeie doelwitte vir wins en kan óf vaste of jy kan die transaksie te sluit wanneer die kante onderskeidelik TP1, TP2 en TP3. TR 1. TR 2 boks. TR 3 boks. Jy kan natuurlik wins vasgestel op TP1, maar gewoonlik (in die meeste gevalle) die beweging in die mark is meer as die teiken garazdo TP1, hoe meer jy moet altyd onthou dat die voordele verbonde aan die transaksie altyd moet wees openlik aanvaar privyshat die risiko (en verkieslik 2-3 keer) een van die belangrikste faktore van winsgewende handel in Forex. So basies beveel om te gebruik vir die sluiting van die handel posisie vlak TP2. maar as jy sien dat sommige van die prysvlak is nog steeds 'n opwaartse beweging miskien die sluiting van die ooreenkoms op dele soos 30 vir elke vlak. maar moenie vergeet nie, nadat hulle die vlak van TP1 en die sluiting van 30 van die transaksie, herrangskik die oorblywende 70 tot gelykbreek. Voordele van forex strategie 4H Box Breakout: Dit absoluut is dit nie nodig dat die handelaar was altyd in die voorkant van die monitor. Daar is absoluut geen ingewikkelde aanwysers aan die forex mark te verstaan. Wins geleentheid garazdo meer as die neem van risiko's op al die oop transaksie. Dit is baie, baie maklik om te verstaan ​​en om handel te dryf.


No comments:

Post a Comment